Living in a dreamworld

YO FADDAMACKA

Känslan av att allt förtjänar en puss är en underbar känsla, man är glad och lycklig hela tiden. Men som alltid har allt ett slut, man kan inte vara konstant glad genom hela livet. Jag fick en underbar första månad på detta året.

När allt sedan vände helt hade jag den "turen" att praktiken började, det är så långt ifrån mitt vanliga liv att allt blev avskärmat. Det är som att leva i en drömvärld, där alla känslor inte existerar och jag vill aldrig komma tillbaka till verkligheten. Jag vill inte ta itu med det som jag har valt att förtränga. Jag har två underbara veckor kvar i min drömvärld som ska utnyttjas till hundra procent. Jobb, utekvällar, jobb, utekvällar, jobb, utekvällar och jobb.


Första vimmelbilden.
Källa: Sticky Fingers / Fotofagerstedt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0