Det vackraste jag vet, är att se dig när du sover

YO FADDAMACKA

Längesedan jag skrev vettigt över huvudtaget, känner att detta med bloggande har svalnat. Nu har jag inget vettigt att skriva heller. Jag vet inte om jag någonsin haft det.

Jag älskar de första dagarna på detta året, så fulla av underbarhet. Att vissa dagar varit extra underbara är fenomenalt grymt.
Jag vill att det ska fortsätta så här, den sista dagen på lovet och sedan när skolan börjar.
Jag vill känna den underbara känslan, vara glad, träffa glädje- och kärleksspridare i massor. För det får mig att må bra, det får mig att vilja le. Det får mig att våga, det får mig att vilja släppa loss.

Puss på allt just nu. ♥

Kommentarer
Postat av: Marteina

Du kan ändra din länk till min blogg, till den här bloggadressen nu :)

2011-01-23 @ 20:26:26
URL: http://justafeelingthatihad.blogg.se/
Postat av: Tösa.

Sv: Yes it is :)

2011-02-02 @ 18:45:03
URL: http://justafeelingthatihad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0