Welcome back to the reality

YO FADDAMACKA

Nu är min semester från verkligheten över och det är dags att komma tillbaka till vardagen jag flytt undan.
Allt kan inte vara för evigt, min praktik var på The Golden Days har varit bland den bästa tiden i mitt liv och jag har fått en ny syn på restauranglivet och att jobba. Jag trivdes som fisken i vattnet och det verkar vara besvarat då jag ska jobba extra när de behöver personal. Jag är så glad och nöjd över mina betyg, ett vg och resten mvg. Jag klagar absolut inte.

Skolan börjar imorgon, första dagen ska vi vara på plats klockan åtta på morgonen. Lovely.

Btw. Den där arbetsintervjun jag var på gick helt suveränt strålande, jag tillhör nu personalen på café/restaurangen Isbolaget i sommar. Jag är så jävla glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0