Rockbaren

YO FADDAMACKA

Nu är praktiken avklarad, fick en riktig mördarkniv från märket würsthof (?) och min handledare bad mig att vara försiktig så att jag inte skär mig på den. Han sa att han varit nära på att byta ut kniven när jag berättade för honom häromveckan att jag alltid lyckas skära mig så fort jag tar i en kniv.

Dagen i överlag var inte så bra, var inte på bra humör alls. Och sedan när jag kom hem så sa pappa att han inte hittat min lovikavante i bilen där den borde legat, då orkade jag inte mer. Blev ledsen och kände mig inte på humör någonstans att gå ut. Men jag ringde Tew och hon spelade julmusik för mig så jag blev pepp på att gå ut ändå. Det blev Rockbaren och min kväll var helt jäkla underbar. Kvällen slutade visserligen med att jag började gråta ändå. Jag är lite som pappa när jag blir lite go i huvudet, alla känslor blir så stora. När jag är glad är jag riktigt rejält glad, när jag blir lite nere blir jag istället asledsen. Men det gick över och vi gick till McDonalds och käkade nattmat. Sedan åkte vi till Tew och sov där, min sista buss hade gått.

Idag har vi varit ute och fotat lite, men det var så kallt att vi gick in bara efter en liten stund.

Denna bild är tagen av Tew.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0