Dön, döön, dööön

YO FADDAMACKA

När höstlovet, som var alldeles för underbart, tog slut alldeles för fort fasade jag för kommande vecka. Just nu förstår ajg inte varför, det har varit den bästa och mest händelserika veckan på hela praktiken. Jag är mycket nöjd med veckan.

Nu är det mitt i underbar helg, ska sova som en gris hela dagen imorgon, eller i alla fall halva. Måste plugga lite inför nationella i svenska också, som är på onsdag.
Jag förstår inte hur lärarna tänker att man ska hinna plugga,jag går upp fem varje morgon, jobbat som ett as tills halv fyra, sen när jag väl kommer hem är det äta som gäller, sen somnar jag av utmattning. Helgerna går åt till att ta igen sömn och försöka vara lite social så att jag inte helt tappar allt. Vart finns då tiden till att plugga?
Det kommer nog itne gå bra på nationella känner jag, men jag hoppas att det inte gör så där jättemycket. Jag är bara människa, jag har tyvärr inga superkrafter.

Så om ni ursäktar, sängen kallar. Tänkte passa på att sova ordentligt när jag har en festfri helg för engångskull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0