Valborg

YO FADDAMACKA

I torsdags var jag ledig och jag spenderade dagen med mamma. Vi skulle in på VIP i stan och beställa klipptid till mig, någon minut senare satt jag i frisörstolen och blev klippt. Mitt långa hår blev mycket kortare igen, mitt hår var extremt slitet. Jag som sparat på det så länge för att jag vill ha långt hår, blev lite ledsen i ögat. Men jag får skylla mig själv som inte klippt mig sedan innan jag var i Finland. Det ser ganska bra ut nu ändå, jag bara hatar min virvel litegrann som får luggen att stå. Jag körde järnet på gymmet direkt efteråt och förstörde håret som frisören kämpat i flera minuter för att få till. Kändes väldigt smart.
Jag bestämde mig för att sova hos Soffan, så vi kollade på Anastasia och åt den nya marabouchokladen Passion. Den var god, choklad in my heart.

Fredagen började med servering, hade ett nio-bord med en klasskamrat. Det gick bra tyckte jag. Det var förmodligen ett sällskap med mycket pengar då han som betalade hade ett American Express-card (som inte fungerade med våran bångmaskin men ändå). Ändå fick vi ingen dricks, dålig stil när vi slet som djur tycker jag.
Det var ju Valborg på fredagen också, jag var bortbjuden till Melle. Jag coh Soffan gjorde oss i ordning hos henne och åkte sedan för att möta Melle och hennes kille. Vi gick ut och åt för att sedan fortsätta hem till Melle och ha en kul kväll. Mycket trevligt måste jag säga, tack för att jag fick komma. :)

Imorse (igår? Iaf i lördags) vaknade jag av att mina axlar hade panik, sängen jag sov i hade inte rykten om sig för ingenting. Det blev en seg start på dagen och när jag kom hem vid ett så åt jag lite, sedan somnade jag på soffan och vaknade inte förrän vid sex.. Kändes lite fail, men jag behövde antagligen sova. Eftersom hela dagen gått så var det inte så mycket att göra, jag lagade fish and chips till hela familjen. Det blev mycket uppskattat. Jag har sett på massa TV idag, riktig slappdag.

Känner att jag blajjar på om massa ointressanta saker och borde bli tyst nu. Jag funderar bara på hur i helskotta jag ska kunna somna, jag är fruktansvärt pigg. Det känns som att jag är riktigt smart ibland.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Wow. Träffade du sebbe? :P

2010-05-02 @ 16:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0