Sprutor

YO FADDAMACKA

Idag var jag tvungen att gå upp aptidigt, första dagen på sommarlovet och allt! :O Skulle nämligen till vårdcentralen för att gå vidare med lite grejer.
Fick prata med en jättebra läkare som förklarade och lyssnade på ett mycket bättre sätt en surkärringen jag var hos förra gången. Hon undersökte mig och skickade vidare mig till labratioret för att ta massa blodprover.
Hon som utförde blodprovet fyllde flera rör och jag var stolt att jag klarade av det helt själv.
Mamma var med systrarna för utredning samtidigt. Skulle vänta på dem sedan, stackars HB hade problem, det gick inte att sticka henne så de fick mjölka tillslut. :P

Hemma så somnade jag på soffan när vi kollade på Blond och Blondare. Det var så skönt. Annars har jag tittat på Mumin och fått min andra Gardasilspruta. Mamma var mycket bättre på att ge den än distriktsköterskan, det gjorde inte alls lika ont.

Jag längtar tills imorgon. Då ska jag till Angelica för hon fyller snart år. Jag har hittat den perfekta presenten som ska vara från mig coh Annie. :)


Mmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0