Fortfarande sjuk

Blim på er.

Jag är fan fortfarande sjuk, dock har det blivit bättre sen igår och sen imorse. Så jag missar köket igen, woho... NOT. Jag blir så sur på mig själv, varför just torsdag och fredag? Bajs på't.

Ikväll har Annie singstar/rockband-kväll, jag vill gå. Jag vill, jag vill, jag vill! Och jag behöver komma ut, så vi får se vad som händer. Jag kommer säkert bli assnurrig och inte klara det. -.- Men jag är envis, jag hade redan bestämt mig när jag fick smset. Jag SKA gå. Hoppas jag. Men det känns fail att gå när man inte vart i skolan, men whatever. Jag behöver det, jag har varit på så antiglatt humör de två senaste dagarna, och det påverkar inte bara mig, för jag är kort och nästan sur mot alla. Så jag behöver ha roligt, annars vet jag inte vad jag gör.

Imorgon ska jag iaf vara med min fru, vi ska köpa min väska och kanske springa runt som galningar på Ikea. (Y) Min man skulle ha kommit men det verkar inte bli nåt - det fanns inga sista minuten-biljettskit när han kollade sist - så jag har bestämt mig för att sluta hoppas så behöver jag förhoppningsvis inte bli alltför besviken. Så det blir plan B, Ikea med frugan. Det är också kul. (Y)

Men nu ska jag se om det finns nåt att stoppa i truten. Tuddeluu på er.

Kommentarer
Postat av: tew

Singstar och Rockband var askul :D Och det var inte så läskigt att spela bas, jag vill köra guitar hero mot dig nån gång 8D

2009-03-01 @ 11:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0