Sjuk

Hej era skitar!
(Ja, bloggen är fortfarande under konstruktion.)

Blöh, idag när jag vaknade snurrade hela min värld och jag kunde knappt stå. Underbart. Jag hade knappt sovit nåt heller, vaknade av att jag var så yr. Så idag missade jag köket, bajs på't. Torsdagar och fredagar är fan de bästa dagarna, självklart blir man bara sjuk på de dagarna, aldrig när det bara är tråkigt teoretiskt. Jag var massa besviken, varför inte igår istället liksom -.- Så idag sov jag större delen av dagen, sedan kollade jag på skräckfilm - Creep - med mina söta systrar. Sen har jag bara slöat på soffan, sån jävla seg dag. Usch, vad jag inte gillar denna dagen.

Jag funderar på att plugga till hygienen imorgon, jag har inte kommit nån vart alls med det och jag vägrar vara hemma då. Dessutom ska jag till Annie imorgon kväll, det är singstar / kanske rockband kväll och det vägrar jag missa.

Det snurrar äckligt mycket i mitt huvud och jag fattar inte varför, men jag ska iaf plugga nu -.-

Så bajjbajj.

Kommentarer
Postat av: tew

Verkligen skitdag, håller med dig -.-



Creep är inte ens läskig, jag och Bella såg den för typ ett år sen och vi satt och typ halvsov xD

Men jag vill se den ändå :O

2009-02-26 @ 19:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0