Blogg under konstruktion

Tjolahopp kära bloggläsare!

Just nu ser min blogg för jävlig ut, I know. Men den är under konstruktion, jag ska fixa den så fort jag får tillräckligt med tid till det, för det tar ett tag att få det bra. Så du får stå ut ett tag, det kommer bli bättre sedan, hur jag än väljer att göra. :)

Atm sitter jag med svart färg i håret och väntar på att få skölja ur den, vilket jag får göra om ca 10 minuter. Yey, då ska blått och rött in i håret i ca en timme. (Y)

Dagen har varit som alla andra, men jag var förvånansvärt pigg imorse när engelskan började, till lunch, då däckade jag nästan. :P
Jag åkte med Sofia, Ida och Elin till Brunnsparken efter skolan, och jag fick massa kramar, mys. ^^,

Jag har tänkt på en sak, jag är nästan ALLTID hungrig! :O Det är otroligt irriterande, för jag misstänker att jag inte alls är hungrig vissa tillfällen, men ändå säger min mage det. -.-'

Åh, jag längtar till lördag! Hoppas min nallebjörn kan komma då, annars Putte bli ledsen i båda ögonen. :O Jag ska iaf köpa en ASHET väska på Xplosion då, grr. ;) ^^

Hehe, jag tror jag ska plugga lite nu, men jag orkar inte. :O Jag har varit värsta plugghästen denna veckan, jag brukar nästan aldrig plugga men nu har jag pluggat till något varje dag! :O Jag undrar om jag börjar bli sjuk.. xD

Men nu ska jag inte tråka ut dig mer, ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Join the club som heter "V.Ä.A.H = Vi Är Alltid Hungriga" :D



Åh! Väska på XPlosion! Vilken? 8D

2009-02-25 @ 20:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0