Soft dag

Trudilutt din fis^^

Nu sitter jag här och snackar med min man i telefonen, det du. ;)

Idag har det vart en soft dag, jag vaknade av att min man, den mysiga nallebjörnen, ringde. Det var lite mys, han var så söt med sin morgontrötta röst.^^

Första lektionen var soft, vi kollade på Gilbert Grape. :P
Sen var det prov, jag tror det gick ganska bra. :O ^^
Resten av dagen gick som i ett töcken, på hemvägen träffade jag Pisinee, och vi hade sällskap hem. ^^

Hemma somnade jag på soffan, sen åt jag, "pluggade" och nu pratar jag som sagt med min man och jag chattar även med min fru. ;)

Detta blev otroligt tråkigt, men jag pratar faktiskt i telefon MF! :O Och det är Robins fel, han sa att jag kunde skylla på honom. ;) Höhö, hoppas han kommer på lördag, annars fan blir jag ledsen i båda ögonen. :O

Men nu ska han få hela min uppmärksamhet, så tudeluu på dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh du gör mig avundsjuk nu, vill också prata i telefon med en nallebjörn .__.



Och jag är paxad på lördag :D

2009-02-24 @ 21:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0