Kväll

Bam!

Andra blogginlägget idag, jag är duktig. (Y) Sitter här och smsar med min man och tuggar naturgodis som jag fick av mamma förut.

Idag har jag varit duktig, jag har pluggat i två timmar och sedan hjälpt mamma fylla in ansökningsblanketter, fixa foton och rättat hennes brev, lite "slarvfel" här och var. :P

Åh, klockan 21:00 kommer 2 ½ män, wei. :D Innan dess ska jag hinna läsa igenom papper om lagar, belastningar, ögat och örat en gång till, så jag får väl sätta fart nu då. :P

Så ciao ;;)

Kommentarer
Postat av: tew

Duktigt (Y) >Bara för det så ska du vara med mig för jag behöver dig nu för helskotta!

Jag håller på att rasa ihop, jag är sjuk i halsen och i min vänstra näsa också gråta

2009-02-23 @ 20:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0