Funderingar och Albert i all ära

Tjenare!

Jag har kommit på en bra sak; jag är grym på att komma ihåg att blogga, jag har bara missat en dag sedan denna bloggen skapades. :)
Dessvärre har jag kommit på en dålig sak; jag är sämst på att plugga!
Jag har två prov och ett förhör i veckan, och jag har pluggat på om kött bara. Nu måste jag sätta fart, imon är det prov i kött och mejeriprodukter typ. I övermorgon (tisdag) är det prov i ARL, fredag förhör. Nu önskar jag att jag hade en klon som kunde plugga på hälften, så tog jag andra halvan, så sätter vi ihop oss sen så har jag all kunskap jag behöver. Eller nej, ännu bättre, jag ahr två kloner, som pluggar åt mig så slipper jag! :) Fan va smart jag är! ;D Fast synd bara att det inte fungerar.. :/ Jaja, så det är bara att sätta igång och hoppas på det bästa.

Förövrigt så har jag umgåtts med den heliga Albert idag, hon är min lilla fjortis. ^^
Vi sniglade omkring i Rut m.fl. där hon hittade aaaassnygga kläder till mig (noot) och sen gick vi in till Chilli och smutsade ner deras soffor och Albert försökte ha kuddkrig med mig, men jag var trött så jag var massa tråkig. :P Sen gick vi omkring tills jag dumpade henne för min spårvagn, som skulle dampa sig och stanna mitt i den mörka tunneln aslänge. Det var iskallt också, värmen var fan inte på så jag frös massa, mina fötter va djupfrysta och hade förlorat känseln och jag var hungrig as hell.
Sen när jag klagat massa till comviq-folk satte den igång igen. ^^

Nu sitter jga och försöker igen dra ut på detta inlägg så jag slipper plugga, men nu finns det inte nåt mer speciellt att skriva, så det går itne längre att dra ut på det.

Så hejdå allesammans, fan önska mig lycka till eller nåt, jag lär behöva det. xD

Kommentarer
Postat av: DIN FJORTIS <3

DET VAR JU BARA JAG SOM SMUTSADE NER DEN -.-

2009-02-22 @ 18:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0