Seg dag

Heej alla folk!

Idag har jag haft en otroligt seg dag. xD

Jag vakande vid ett och slöade i sängen till två för jag hade så extrema smärtor i magen och ryggen (oh yes, den underbara veckan är här!). Då åt jag frukost och så kom Hebbe ut från mammas rum och ville spela GH, så det spelade vi några timmar.

Sedan satte jag mig och "pluggade", jag chattade och smsade mest. xD Sedan kom mamma in och ville att jag skulle med till affären, så vi handlade mat, sedan käkade jag och nördade mer vid datorn.

Vid 21:00 så kom jag på att jag skulle våga ringa min man, så efter många om och men med mig själv så vågade jag ringa, och vi pratade i typ två timmar. :O Så söt.^^ Fan va nervös jag var, trodde jag skulle sitta helt tyst och typ dö bara, men det gick värsta lätt ju. :O ^^

Åh, jag borde plugga, för jag har typ inte pluggat alls, men jag vill inte så därför sitter jag och skriver här. xD Haha.
Men jag får väl ta upp pappret och plugga mer på skiten. Usch, jag vill inte ._. Men jag måste. >.<

Så natti folket, nu ska jag plugga massa bajs och smsa med min söta man. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0