Snö är fint :)

Tjo-la-hopp din fis :O

Jag så trött att jag tror jag dör.

Det var dags att byta från kallkök till varmkök idag, och nu är vi bara 2 (ev. 3) i varje grupp, det var lite nytt. Men det gick bra, vi gjorde asgod lasagne. :) Sen var det pannacotta till efterrätt, och FUCK vad god den var! Och det gick ganska fort med städningen också, så vi fick sluta tidigare. (Y)

Sen när jag gick ut för att åka hem så snöade det för fullt, det var massa fint och mys (kanske lite kallt men det gjorde inte så mycket). :) Jag tog 99an, jag och Soffan åkte tillsammans till Brunnsparken och pratade massa, det var oxå mys. ^^

Nu sitter jag och slappar, det är varmt och skönt här och jag nördar bdb lite. Jag läste igenom mina två blogginlägg innan och kände mig väldigt.. hm.. intressant... eller inte. Men jag är så trött så det får bli tråkigt, så är det bara! Men jag ska försöka vara duktig och fortsätta uppdatera blogginlägg och de ska (förhoppningsvis) bli mer intressanta med tiden.

Nu ska jag leka med Bluesun som kom in för att hälsa, hon sitter och biter sönder mina naglar den lilla rackaren.^^ Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0