Snark

Tjo! ^^

Nu ska jag vara duktig och skriva ett blogginlägg igen tänkte jag, så nu ska du få stå ut med massa onödigt men otroligt intressanta saker jag tänker berätta. :O

Inatt sov jag högst 2 timmar, det var väldigt jobbigt att komma upp. Massa (Y) till mamma som kommer in och tjatar asmycket på morgonen, utan henne skulle jag försova mig jämt. xD

Ganska soft dag i skolan, jag "jobbade" (=halvsov) mest hela dagen. Jag somnade till ett tag mellan matten och svenskan, "stolpen" ute i korridoren var ganska bekväm. :P Sen somnade jag en stund på soffan när jag kom hem, och blev väckt av att mamma kom fram med sina iskalla händer rätt i ansiktet på mig. Mys. ( Y )

Nu ska jag läsa igenom en novell jag skrivit i nian för att få inspiration till vad jag ska skriva för novell i svenskan, och klockan nio ska jag kolla på den nya TV-serien på TV3 *tillfälligt hjärnsläpp so I don't know vad den heter atm*.

Åh, min man kanske kommer till Göteborg, mys. Det gillar vi. ^^

Nu måste jag göra något annat innan jag somnar. Så nattinatti alla små barn^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kunde ringt mig så kunde jag sjunga bebissång så du somnade (Y)



Ohoh! Din man ska komma till gbg :D Då hänger jag med så han inte våldtar dig allt för mycket, då slår jag ihjäl honom :)

2009-02-17 @ 20:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0