Bio-time

YO FADDAMACKA

Jag är hemma igen!
Känns nästan lite tråkigt att alltid bara stanna hos Markus en natt, men om man är så upptagen som mig så får man räkna med det ;) Haha, nej, jag var inte särskilt seriös där.. eller var jag? ;) xD
(Ja, jag har tråkigt.)

Jag har just ätit och målat naglarna. (Ta fram anteckningsböckerna, jag vet att ni tycker det är så intressant!)
Klockan 19.12 går bussen här från syran, jag och mina systrar ska då gå på den för att åka in till Bergakungen. It's nämligen bio-time igen!
Denna gång blir det Ice Age 3, 3D-versionen (på engelska ofcourse). Najs bajs majs. (Är jag inte duktig på att rimma? ^^)

 Längesen jag bjöd på en bild, det är synd! Det är ju så mycket roligare att läsa när man använder lite bilder.
Med den tanken i huvuvdet tog jag för några minuter sedan en snabb bild på mig.
När jag kom hem så tog jag en skön dusch, satte på mig fräscha kläder och sminkade mig lite mer än vad jag brukar nu för tiden. Detta blev resultatet.


Nu börjar det bli dags att kolla upp så att allt är nerpackat, skulle ju vara ganska surt om man upptäcker att t. ex. biobiljetterna ligger kvar hemma när man ska gå in till bion.

Hinner säkert skriva mer när jag kommer hem igen, so smell ya later!

Kommentarer
Postat av: Tew

Åh, söt bild :D Du sminkar dig alltid snyggt!

2009-08-16 @ 21:30:38
URL: http://flowerdrops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0